سلام
یه سلام با یه دنیا غم.رفتنی شدیم.دو ماه دیگه اسباب کشی داریم.قراره بریم لواسون.امروز رفتیم خونه دیدیم.فقط مونده بستن قرارداد.این یعنی کنده شدن من از تمام خاطراتم.الان که اینارو مینویسم یه بغض گنده گلومو فشار میده.حتی دلم واسه همسایمون که ازش متنفرم تنگ میشه.آخه این خونه همش خاطرس.از مادر بزرگم،از شیطونیام،از همه چیز.دیگه حتی پسر داییم نمیتونه بعدازظهرا که دلم میگیره بیاد ببردم بیرون.یا نمیتونم از سر بیکاری برم بچه فسقلیای محلو دست بندازم.امیدوارم هیشکی مجبور نشه از خاطراتش کنده بشه.همیشه ادعا میکنم که من برام وابستگی معنی نداره.ولی مثل اینکه این خونه و خاطراتش از وابستگیای زندگی من هستن. خیلی برام سخته.وقتی شنیدم اینجا فروخته شده فقط گریه کردم.ولی با گریه هیچ چیز درست نمیشه.فقط از همتون میخوام که جدی جدی دعا کنید مامانم راضی شه برام ماشین بخره.وگرنه من تو تنهایی اونجا دق میکنم.
با امید به دعاهای شما دوستان.
نفیسهء دلشکسته وتنهای بدبخت وغریب وبیچاره.

نظرات 6 + ارسال نظر
رای گیران یکشنبه 13 دی 1383 ساعت 23:58 http://behtarin-behtarinha.persianblog.com/

لطفا تبلیغ ما را در وبلاگها و سایتهای خودتان بکنید

برای اولین بار در تاریخ: رای گیری تمامی وبلاگ نویسان، خبرنگاران و حتی چت بازان در یکی از وبلاگهای فارسی

سلام به شما وبلاگ نویس عزیز و گرامی. لطفا یک سری به وبلاگ من بزنید و شما میتونید برای اولین بار به بهترین های سال ۸۳ رای دهید . شما می توانید بهترین فوتبالیستها و تیم و ورزشکاران و وبلاگها و بهترین وبلاگ نویسان و بهترین سایت های سال ۱۳۸۳ را انتخاب کنید و به آنها رای بدهید و اگر هم سوالی دارید برای من ایمیل کنید یا در صفحه نظرات وبلاگ از خودم هم می توانید سوال کنید

خیلی ممنون

شیدا بی لوسی دوشنبه 14 دی 1383 ساعت 00:28 http://www.javabet.persianblog.com

سلام نفیسه جان خیلی خوشحال شدم کامنتت رو دیدم .خیلی دلم میخواست از حالت بدونی . خانمی الان راضی هستی ؟ تونستی هیچکسو فراموش کنی ؟

بابی دوشنبه 14 دی 1383 ساعت 12:32 http://l3ol3y.blogspot.com

hala ke kheyli khahesh kardi bashe doa mikonam barat
badesh inke , farid jan ?! akse ghayegh nabooda , shaghayegh bood - ahan shookhi kardi ? chakeretim .

فرید احمدی سه‌شنبه 15 دی 1383 ساعت 01:01 http://ahmadifarid.blogsky.com

در ضمن بنده فرید احمدی نیستم آقای بابی. آقای فرید احمدی ترانه‌سرای ترانه‌ی «خاطره» هستند.

مهرانی . . . چهارشنبه 16 دی 1383 ساعت 19:08 http://mehranweblog.blogsky.com

سلام.. سلام.... خانم مهندس..
میگم خانم مهندس ما شما رو دعا می کنیم ولی شما هم قول مجدد بدید که ما رو با ماشینتون یه دور دور میدون آزادی بزنین .
بیزحمت یه نوشابه زمزم هم برامون بخرین که باهاش عکس بگیریم....

مهرانی . . . چهارشنبه 16 دی 1383 ساعت 23:26

تبریک میگم.. خیلی باهوشیا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد