نه اینور نه اونور

 

وقتی با منی حواستو جمع کن

وقتی پیشمی شیطونیتو کم کن

نه اینور                                                                نه اونور

فقط خودمو نگاه کن

 

وقتی که منم نیستم و تنهایی

تو کوچه و خیابون یا که هرجایی

نه اینور                                                               نه اونور

جلوی پاتو نگاه کن

 

چشمات واسه من نگات واسه من

تو حرف میزنی صدات واسه من

تو ناز میکنی ادات واسه من

حتی گل خنده هات واسه من

 

بگو چشماتو از غریبه میبندی

بگو هیچ جا بلند بلند نمیخندی

بذار تا به همه آدما ثابت شه

که تو به عشق من همیشه پابندی

 

سلام سلام                                                                                            

این پست رو با زحمت زیاد نوشتم.چشمامو عمل کردم.الان همه جا تاره.هر وقت خوب شدم دوباره آپدیت میکنم.همگی موفق باشید.                                                               

 

سلام

دوباره سال نو مبارک.جاتون خالی بد نگذشت ولی آنچنان خوش هم نگذشت.اینم سال ۸۵. راستی هیچ دقت کردید من دارم پیر میشم؟

یه دوست عزیز منو تهدید کردن از این غلطا(کدوم غلطا؟)نکنم.بیا صحبت کنیم شاید به نتیجه رسیدیم ها!

 

سلام سلام

فردا شب راهیم.جاتون خالی میریم اهواز.محمد آقای اهوازی من میام نزدیکای شما.مواظب وبلاگ من باشید.زودی میام.فعلاً.

میلاد

 

 

میلادم روز میلادت مبارک.