سلام واقعا که مسخره بازیه این مملکت.آخه واسه چی فیلتر میکنن این سایتارو.الان با کمک سعید عزیز(مستانه)تونستم وارد بلاگ اسکای بشم.رای ندادم و هرگز دلم نمیسوزه.امیدوارم این مملکت یه روزی با صاحب بشه و یکی بیاد که دلش به حال مردم بسوزه. فردا صبح باید برم سر کار تا یه هفته دیگه.مواظب بلاگ اسکای باشید.



سلام به همه
من برای تابستون یه کار هفتگی پیدا کردم.یکی از دوستای خانوادگی کل تابستون هر هفته شنبه تا پنج شنبه تو یه اردوگاه فروشگاه رو به عهده گرفتن.منم میرم کمکشون.خلاصه که من فقط پنج شنبه و جمعه ها خونه هستم.امشبم اومدم مرخصی.فردا صبح دوباره باید برم.خیلی خوش میگذره.جای همهء خانوما خالیه(آخه اردوگاه آقایون رو راه نمیدن.)
مواظب خودتون و بلاگ من باشید.شب خوش.

بارون



بارون رو قلب شیشه ها هی جا میذاره ردپا
مثل تو که رو قلب من پارو گذاشتی بی صدا

هنوز وقتی بارون میاد دلم عشق تورو میخواد
میگم به هر قطرهء بارون بگید به دیدنم بیاد

یادت میاد به قلب من هی تازیانه میزدی
واسه رفتن به هر در و به هر بهانه میزدی

هنوز وقتی بارون میاد دلم عشق تورو میخواد
میگم به هر قطرهء بارون بگید به دیدنم بیاد

دل شیشه میلرزه مثل قلب من تو سینه
راستی چرا کسی نبود قلب منو ببینه!!؟
همه میگن بذار بره برگرده باز همینه
نمیدونن عاشقتم نقشی نداره کینه...

                          

پ.ن:
سوء تفاهم اول،من عاشق نیستم.سوء تفاهم دوم،این یکی از آهنگای آلبوم جدید شهره هستش.من شاعرش نیستم.در ضمن در مورد من صدق نمیکنه.فقط خیلی ازش خوشم اومد.



سلام
من برگشتم.خیلی خوش گذشت.ولی حالم اصلاً خوب نیست.تازه از دکتر اومدم.دوتا آمپول مسکن زدم ولی هنوز از درد دارم میمیرم.ممنون که مواظب بلاگ من بودید.من حالم خیلی بده.ببخشید که الان نمیتونم به دوستان سر بزنم و بیشتر هم نمیتونم بنویسم.
فعلاً



سلام
من اهوازم.الانم کافی نتم.مواظب بلاگ من باشید.جای همتونو کنار کارون خالی میکنم.