مـــــــــــــــــبـــــــــــــــا رکــــــــــــه!




سلام به همه.
سرانجام این نفیسهء بیچاره موفق شد یه شب درست حسابی آنلاین شه.ولی بعداز ظهری ضایع شدم پیش مامان وحشتناک.ولی به روم نیورد.به هر حال به خیر گذشت.
سال نوی همتون مبارک.انشا... در سال نو به قول چرا همتون لپ کشانی بشید.موقع سال تحویل منم دعا کنید.البته لطفاً.


                     

 




سلام
اسباب کشی تموم شد.از بس نیومدم اینترنت داشتم میمردم.دلم واسه همه تنگ شده بود.واسه یوکابد جونم.واسه محمد.واسه مهدی.واسه آمنتیا.واسه همه بچه ها.
کامپیوترم پر از ویروس بود. برادرم برد درستش کنه هاردش رو عوض کرد.به خاطر همین من دیر کردم.من اینجا تنهام.کاشکی...



سلام
امروز تولد مهنازه.تولدت مبارک.
بعدشم ما فردا صبح اسباب کشی داریم.دیگه معلوم نیست کی دوباره بتونم بیام.پس تا اون موقع هوای وبلاگ منو داشته باشید.
با اجازه.




من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم
پیدا نمیشدی تو شاید که مرده بودم...

آیا...




آیا کسی هست که او را یاری دهد؟آخه این آدما میتونن اونو یاری بدن؟بهتره من چیزی نگم.