بدون عنوان

 

سلام

کی میدونه آینده چی میشه ؟ من اصلا به سرنوشت عقیده ندارم ولی همه دورو بری هام میگن اشتباه میکنم . آخه اگه سرنوشت زندگی آدم ها رو میسازه پس عقل چیه ؟ پس انتخاب چیه ؟ خدا راه رو بوسیله سرنوشت به آدم نشون میده و آدم بوسیله عقل اونو انتخاب میکنه حالا خوب یا بد درست یا غلط اون بستگی به دید و نگرش ما آدمها داره . من اگه یکم فقط یکم به حرف کسانی که بهم میگفتن و من فکر میکردم میخوان جلومو بگیرم گوش کرده بودم و راه درست رو انتخاب کرده بودم الان بجای اینکه همش بشینم و ناله کنم و نق بزنم ، داشتم با عشقی که چندین سال بخاطرش ذهنمو بستم و آخر هم بهش نرسیدم زندگی شیرینی رو میساختم ولی خب حالا هم افسوس نبود اونو نمیخورم چون دیگه انتخاب خودمو کردم و الان هم مال یه مرد دیگه هستم که میدونم دوستم دارم مطمئنم که من و دخترم تمام زندگی اونو تشکیل میدیم ولی من هنوز نتونستم باهاش کنار بیام .

اما دیگه میخوام بشم مامان و دوست دخترم و همراه همسرم . همه حسابهایی که رو اطرافم کرده بودم همش غلط از آب در اومده و فهمیدم فقط خانوادم برام عزیزن و دوستم دارن .پس بی خیال همه جز خودم . میخوام تو دوره جدید زندگیم اول خودم باشم بعد بقیه خیلی وقته خودمو یاذم رفته اما دیگه از همه خسته شدم فقط خودم دوست خودم باشم اینجوری بهتره .

 

 

اینم عکس دخترمه