سوال



خدا،میخوام یه چیزی بپرسم.کی این جاده تموم میشه؟سفر به این کوتاهی.این جادهء لعنتی‌اش تموم نمیشه.بذار بگم،من میخوام برم تو شاهراه.زودتر لطفاً.



خوبم!




خب! همه چیز تموم شد.ممنون که برام دعا کردید.الان خوشحالم.واز خدا ممنونم که طبق معمول خیرمو خواست.
درسته سخت بود ولی گذشت.

پس از تو...



هر کسی پس از تو آمد خلوت من رو به هم زد
تورو باز به یادم آورد اگر از عاطفه دم زد

هر کسی پس از تو آمد خلوت من رو به هم زد
سر نوشت من نبوده سرنوشتی که رقم زد!

خیلی خرابم.افتضاحم.بدتر از این نمیشم.دارم میترکم.روحیم خیلی ضعیف شده.همه چیز درست شده بود ولی...
خواهش میکنم ،التماس میکنم برام دعا کنید.گیر کردم بین منطق و علاقه.چیزی نگید.دلسوزی نکنید.دعا کنید.خواهش میکنم.





مسافرت پر ماجرا



سلام
یه هفته رفتم مسافرت ولی کاشکی نرفته بودم.انقدر فشار عصبی داشتم که دیوونه شدم تا برگشتم.فقط یه نکته مثبت داشت.اونم این بود که به آرزوم رسیدم رفتم بندر ترکمن رو دیدم.خیلی جای باحالی بود.خیلی خوشم اومد.
خیلی حرف برای گفتن دارم ولی خوابم میاد.باشه واسه بعد.
شب خوش.
فعلاً



من که باورم نمیشه...