سلام

خیلی وقته به اینجا نیومدم حالا هم که اومدم فقط اومدم حال دوستای عزیزمو بپرسم و بگم تولدمه تنها کسی که یادشه خواهرمه که از دنیا برام عزیزتره .

بگذریم

این چند وقته انقدر درگیری فکری دارم که اصلا فکرم سمت دنیای مجازی نمیره ولی دارم سعی میکنم به زودیای زود بشم نگار ۴ یا ۵ سال پیش اون موقع خیلی فعال تر و سر حال تر بودم ولی میخوام یه تکون گنده به خودم بدم . من نمیتونم فقط مامان باشم دلم میخواد خودمم باشم یعنی خودم نگار

اگه کسی راه حل مناسبی داره ارائه بده شاید به کارم اومد .

در ضمن کادوی تولد یادتون نره .

من به زودی سر میزنم و همراه مطلب جدید کادوهامم میبرم پس منتظرم نذارید

فعلا

نظرات 3 + ارسال نظر
عمو سیبیلوو پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 20:01 http://amosibilo.blogsky.com

سلام

هومته نانم ( یسنا 2/35-7/41-20/68 . همچنین پایان هر یک از آفرینگان ها )

زوت هومته نانم هوخته نانم هورشته نانم .
یدچا ان یدچا ورزیمنه نانم چا
واورزنه نانم چا مهمی ائی بی جرتار
مهمی نئه نه استار یثه نا وهونانم


ترجمه :

از اندیشه های نیک . از گفتارهای نیک . از کردارهای نیک – که در اینجا و دیگر جاها ورزیده می شود و ورزیده خواهد شد ستایش گر باشیم .
کوشا باشیم هم چنین از برای نیکی ها .

مهرانی... دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 13:19 http://www.mehranweblog.blogsky.com

تولدت مبارک

مهناز پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 13:42

بی شـــــــــــــــــــــــــــــــور منم یادم بود.
اصن لیاقت نداری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد