سلام

چندروزه مامانم و خواهرم رفتن مسافرت تازه فهمیدم چقدر نازیمو نگه میداشتن تا من راحت باشم . تازه فهمیدم چقدر اونا به نزدیک شدن به خودم کمکم میکنن ولی باید کم کم به خودم بیام دیگه نه؟

بگذریم

عسلکم تازگی یاد گرفته برقصه انقدر با مره میرقصه که غش میکنم از خنده بعد بهم میگه مامان اینجوری نکن(منظورش اینه نخند) . خیلی شیرینه که همصحبتم یه آدمیه که هنوز هیچی از کلکهای دنیارو بلد نیست و تازه داره میفهمه مامان و بابا یعنی چی . خیلی بهم روح زندگی میبخشه و منو از فضای خودم دور میکنه و این خیلی خوشحالم میکنه .الانم رفته رو میز کامپیوترمیرقصه من هم اصلا نمیبینم چی تایپ میکنم ولی میدونم درسته  .

 

از کسانی که میان و عشق منو به دخترم میخونن ممنونم . قبلا من خیلی وبلاگ جالبتری داشتم ولی الان جز دخترم فکری ندارم که بتونم چیز دیگه ای بنویسم ولی یواش یواش میخوام کم کم فکرمو بازتر کنم تا فقط اینجا اسم عسلکم نباشه .

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهناز یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 13:22

ناز نازیتو ماچش کن از طرف من!

X .:. دختر برفی .:. X دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 01:30 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلامم
آخیی
الهی فداش!!!
. . .
من که بلد نیستم برقصم!!! :)
به منم یاد بده
. . .

روزات برفی نگار جوونم

هدا دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 16:43 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلاممم نگار جوون
من آپم هاااا

بدو بدو بیا
که خییییییییلی منتظرتم {بوس بوس بوس}

روزات برفی

مسافر عشق سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 18:02

مسافر عشق سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 18:05 http://www.ketab67.blogfa.com

سلام ... راستش اولین باره که میبینم یه وبلاگ نویس مادره ... خیلی قشنگ بود
خیلی قشنگ منویسین . ... ایشالا در کنار بچه تون خوشبخت بشین
یا علی

[ بدون نام ] دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 21:58

منم یهدختر ناز دارم یه کم فارسی بلده. وقتی وبلا گت رو براش خوندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد