رؤیـا

 

سلام

ببخشید من دوماه یک بار میام یه سلام میکنم و میرم ولی اگه خدا بخواد دیگه سعی میکنم بنویسم .من برای خودم مینویسم و اگه بازدید کننده ای هم نداشته باشم ناراحت نمیشم پس اگه از نوشته هام خوشتون نیومد هم میتونید نظرتونو بنویسید .

این روزا خیلی دلم تنهایی میخواد ولی دخترم تا میبینه دارم غرق خودم میشم میگه مامان جون و من از هپروت خودم دوباره دور میشم . بعضی وقتها فکر میکنم اگه عاتم رویا وجود نداشت خیلی از آدمها دیوانه میشدند چون فکر میکنم خیلیها مثل من وابسته رویاهاشون هستند . من شبها قبل از خواب حدود دوساعت بیدارم و میرم تو خلسه خودم و وقتی میام بیرون اصلا یادم نیست به چی فکر میکنم اما کلی حال خوب پیدا میکنم و روحم تازه میشه . بیشتر رویاهای من مربوط به گذشته منه روزهایی که رفته ولی من اونارو اونجوری که دوست دارم میبینم و شاید برای همین خوشحالم میکنه البته به اینده هم فکر میکنم ولی چون نامعلومه به نتیجه نمیرسه و خوابم میبره کسی چه میدونه شاید یه روز منم مثل سیندرلا ارزوهام رنگ پیدا کنه و واقعی شه .

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش جمعه 26 مرداد 1386 ساعت 02:28 http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام
من واسه اولین بار این سعادتو پیدا کردم تا با وب لاگ شما آشنا بشم.اینطور که پیداست از پیشکسوتان عرصه وب لاگ هستین بهتون تبریک می گم.
امیدوارم از این به بعد بیشتر افتخار بدین و زود به زود آپ کنین.
هر وقت آپ کردین حتما خبرم کنین.
موفق باشین

مهناز شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 20:03

:-)

مهدی چهارشنبه 31 مرداد 1386 ساعت 07:23 http://yangumsoo.blogsky.com/

ممنون سر زدی بازم بیا

علی یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 23:53 http://Dejay-sh.blogsky.com

امیدوارم این مشکل بزرگت حل بشه ! نگو نداری ! فکرم نکن خلم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد