مسجد ارگ تهران آتیش گرفته و ۳۵ نفر کشته شدن.۲۰ نفر زن بودن.مجروحا نیاز به خون دارن.آتیش سوزی در اثر آتیش گرفتن بخاری نفتی بوده.مگه این مملکت گاز نداره؟تمام خونه های مسجد سلیمان داره به خاطر نشت گاز از زمین تخلیه میشه.این مملکت صاحب نداره؟
نظرات 8 + ارسال نظر
sada دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 22:16 http://sada.blogsky.com

این لینک رو حتما بخونین و آدرسش رو برای دوستانتون بفرستین در کمتر از دو ساعت 200 نفر خوندنش شما هم بخونین

بابی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 22:39 http://l3ol3y.blogspot.com

khoda komak kone be hame ...

یوکابد دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 23:00 http://youkabed.blogsky.com

سلام
آخی کی؟
دلم گرفت )):
نفیسه دلم امشب دلم بد جوری گرفته

غریبه سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 07:22

سلام و درود
ما نیستیم ، باز با پست هات گرد و خاک راه میندازی !!!
شما خودت نمادی از سوءتغذیه ای ! من درسته که دکتر نیستم اما عصاره ای از تمام امراض بشری محسوب میشم ! میدونی چرا میگم خودت سوءتغذیه ای ؟ برای این :
اون بنده خدایی که گفتم ، استعاره ای از غریبه بود ! چرا ؟؟؟ سوال خوبیه . من که همون اولش اشاره کردم که میخوام از انتها بیام به ابتدا و آخرین مطلب شما هم این بود « به قول غریبه : یا حق .» پس گفته هام به خودم برمی گشت ، نه به سعید خان و شعر زیباشون !
در مورد بی معرفت بودن شما هم ، قبول ، شما بی معرفت نیستی . اما این تسلیم شدن بی علت نیست . به قول معروف تمام واقعیت ها رو نباید گفت ! بی معرفت بودن هم از جمله واقعیت هایست که نباید گفت (:
صحبت های مامانها ، مجموعه ای از تیکه های کلامی ناب و بی نظیر هستند . یادش بخیر ، چند سال پیش میخواستیم با پسر خاله ها ، کتابی از جملات قصار خاله ها ، مامان برزگم و زن داییم بنویسیم که این طرح متاسفانه به مرحله ی اجراء نرسید . « با من بحث نکنا » هم خیلی باحال بود .
اما برسیم سر وقت پست ها .
ولنتاین شما هم مبارک . در مورد ولنتاین هم حرف برای گفتن زیاده اما جا برای نوشتن کم !!!
در مورد پست آخریت هم هیچ چیزی نمیتونم بگم به جز اینکه علامت سوال جمله ی آخرش رو بردار و منتظر صبح جمعه باش !!!
یا حق

علیک سلام وسپاس!
من و گردو خاک؟آخه خدایش تو شاکی نمیشی؟بعدشم خوب میای هر چی میخوای بار ما میکنیا!واسه چی من سوءتغذیه‌ام؟نه خداییش بیا یه بار در لفافه حرف نزن.تو که میدونی اون قضیهء قدیمیرو.فکر نکنم نیاز به توضیح باشه.در ضمن من از سعید به قول شما خان دفاع نکردم.فکر نکنیا.به هر حال تو پسر گلمی؛).
در مورد اون کتاب اگه دوباره طرحش رو به مرحلهءاجرا گذاشتید منم میتونم کمکتون کنم.مامان من واسه خودش یه لغت نامه داره!
من بی صبرانه منتظر صبح جمعه هستم.این یکیو خوب گرفتم.خدا کنه زودتر برسه.

بـــــــردیـــــا سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 11:16 http://amentia.persianblog.com

نمیدونم. شاید بهتر باشه نظر ندم . شاید بهم فحش بدین . شاید از دیدن این کامنت عصبانی بشین . اما من هنوز نفهمیدم چرا وقتی تو ایران یه جا آتیش میگیره ۳۰ - ۴۰ نفر میمیرن ! . آتش سوزی که انفجار نیست که در یک لحظه اتفاق بیوفته . آتش سوزی یه روندی داره که تا زمانی که به اوج خطر برسه زمان زیادی میگذره . اون ۳۵ نفری هم که تو این آتش سوزی مردن زیر دست و پا له شدن !! . خنده دار نیست ؟! که مردم نمیتونن به اعصای خودشون مسلط باشن تا بلایی سر خودشون و بقیه نیارن ؟!!؟ . یاد اون نماز جمعه توی شمال افتادم که یه لامپ ترکیده بود و مردم از ترسشون فرار کردن و ۸ نفر زیر دست و پا مردن !!!! (آپدیتم و لینکیدمت)

شیدا بی لوسی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 11:34 http://www.javabet.persianblog.com

نفیسه جون ؟ مگه تو ازدواج نکردی ؟ پس چرا کسی رو نداشتی تبریک بگی ؟

مهناز سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 12:36 http://mmahnazz.blogspot.com

لابد نداره دیگه... :(

جواد سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 21:39 http://zendegieman.blogsky.com/

سلام خوبین ؟ .... وبلاگ جالبی دارین .... مطالبش جالبتر .... به منم سر بزنی خوشحال می شم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد