سلام
خوبید همه؟منم خوبم الهی شکر.خب.اول از همه اینکه من از فردا به مدت یک هفته نیستم. مسافرت و این حرفا.شنبه بعدازظهر میام خونه و احتمالاً یک شنبه صبح اینجا سر میزنم.
دوم اینکه من به کامنتها جواب نمیدم.به غیر از بعضیاش که اورژانسی باشه.
سوم اینکه در مورد نظرتون راجع به وبلاگ قبلی بگم که لطف دارید.اونجا من همیشه چرندیات مینوشتم و بیشتر نوشته های هیچکس بود که دلنشین بود.من همیشه مثل شبکه ۶ بودم که فقط خبر پخش میکنه.
راستی به تمام دوستای نگار:چشم.حتماً به نگار سلام میرسونم.
دوستانی که آپدیت منو آپماه میدونن خبر دارشن که من آپماه کردم.هفته ی دیگه با یه خروار خبر از مسافرت میام و براتون مینویسم.
واااااااااااااااااااااای !گوجه فرنگی ریخت روی تیشرت سفیدم!
پس تا هفته ی بعد (به قول غریبه)یاحق.
نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه جمعه 16 مرداد 1383 ساعت 01:11

سلام
البته این کامنت رو احتمالا قبل از مسافرت نمیخونید اما به عنوان افتتاحیه ی این پست بد نیست .
اگر شما این همه قلنبه یکجا بار من نکنید هم نکردید . باور کنید به هیچکی بر نمیخوره !!!
آپماه که ؛ هر سال یکبار میکنید برای همین حداقل یه جوری با خودتون کنار بیایید که کامنت ها رو پاسخ بدید .
سفره خوبی داشته باشید ؛ در پناه حق
یا حق

آرتا جمعه 16 مرداد 1383 ساعت 13:36 http://darkness.blogsky.com

ایشاالله سفر خوش بگذره . حسابی خوش بگذرون.

غریبه جمعه 16 مرداد 1383 ساعت 23:34

سلام
از قرار معلوم این خونه به مدت 1 هفته صاحاب نداره برای همین غریبه دست به غارتگری میزنه !!!
کامنت اولم رو با عجله فرستادم لذا اصلاحیش رو مینویسم . با اینکه جواب کامنت هام رو نمیدید اما من جواب پستتون رو خط به خط میدم .
علیک سلام
با اجازه تون . اول : به خیر رو خوشی ، به سلامتی ، در پناه حق . دوم : خیلی کاره بدی میکنید ، همچی با افتخار و صراحت میگید که آدم فکر میکنه إنده کار وتصمیمه ! حالا آمدیم و شما در تشخیص اورژانسی بودن یا نبودن دچار اشتباه شدید و به نظرتون رسید کامنت ما مریض سرپاییه ، تکلیف ما چیه ؟ باید بمیریم !!! سوم : خواهش میکنم ، اختیار دارید ، شکسته بندی میفرمایید ، هر چند که واقعیت تلخه ! چهارم : از اینکه رابطتون با خواهرتون اینقدر خوب و صمیمیه بسیار خوشحال و مسرورم . پنجم : اون دوست عزیزی که جانم فدای او ( D: ) در مورد آپماه کاملا حق دارند و به شما تبریک میگن که به این مهم نایل شدین ، در مورد خروار هم ببینیم و تعریف کنیم . شش : شما اصولا رو کیبردتون گوجه فرنگی خورد میکنید که وقت تایپ میزیره رو لباستون ؟ هفتم : چپ و راست برجک ما رو روی زمین نیاوردین هم نیاوردین ، بعدأ باید با غریبه ی هیزم شکن صحبت کنم که ببینم چه هیزم تری به شما فروخته .
آخـــی دلم خنک شد . در ضمن یاد گرفتی بابا جان ، این طوری جواب کامنت ها رو میدن !!!!!... شایان ذکر است که نوشته های من هم جنبه ی طنز داره و چون میشناسم تون این جوری مینویسم و گرنه ما کجا و این جسارت ها کجا .
یا حق

مهستا جمعه 23 مرداد 1383 ساعت 13:46 http://mahasta.com

ببین وقتی برگشتین آشتی خوب؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد