من و تنهایی





مامان نیست.نگار نیست.برادرا جفتشون خوابیدن.منم از بیکاری این متن لوسو نوشتم.امیدوارم هیچ کدومتون مثل من تنها نباشید.
نظرات 5 + ارسال نظر
پویان یکشنبه 4 مرداد 1383 ساعت 01:25 http://pkb.persianblog.com

منم مث تو هیشکی پیشم نیست

نگار یکشنبه 4 مرداد 1383 ساعت 09:15

خواهش میکنم تو وبلاگت دیگه متن لوس ننویس .

پژمان یکشنبه 4 مرداد 1383 ساعت 13:18 http://pejman007.blogsky.com

خدا انسان تنها آفرید. پس سخت نگیر.. منتظر من باش

آرتا چهارشنبه 7 مرداد 1383 ساعت 00:27 http://darkness.blogsky.com

سلام نفیسه جونم. اختیار دارید ما به یاد شما هستیم. دوستت داریم. اینم بگم گاهی آدم نیاز به تنهایی هم داره. گاهی اوقات تنهایی یه موهبته

غریبه پنج‌شنبه 8 مرداد 1383 ساعت 23:13

با عرض سلام مجدد
نمیخواستم در این پست کامنت بذارم اما بخاطره آپدیت های هر روزتون که تبدیل شده به آپماه (!) مجبور شدم .
اولا تنهایی خیلی خوبه چون به آدم اجازه ی فکر کردن میده اما به شرطی که انسان در تنهایی اش منتظره آمدنه کسی نباشه ، یعنی تنهایی صرفا به خاطره نبودن اطرافیان ، امیدوارم خدا هیچ وقت روحتون رو تنها نذاره .
ثانیا این موقع بامداد که جناب عالی آپماه کردید ، اصولا همه ، کار برادرای گرانقدرتون رو میکنند و برای همین احساس تنهایی نمیکنند ، اینم یه توصیه ی پزشکی !
ثالثا مثل اینکه شما به کامنت هر کی که دوست داشته باشید جواب میدید ، چه جوریه که بقیه این لیاقت ازشون سلب میشه ؟ بگید ما یه موقع دچار این خبط نشین و سعادتش ازمون گرفته بشه .
پیشا پیش از بی ادبیهای نوشتاریم معذرت میخوام . انشا الله که مورد قبوله عالیجناب نفس قرار بگیره (!) . دولتتان پایدار و حکومتتان عادلانه باد .
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد